Alla inlägg den 4 december 2010

Av adry - 4 december 2010 07:20

Dagens första kaffe har nu druckits. Få se vad denna dag bjuder på, hoppas på att den blir bättre än gårdagen. Har sovit relativt gott och det är ett tag sedan. Skulle vara roligt att ta kontakt med någon av döttrarna men jag får se hur energin räcker till om några timmar.Ångesten finns med i dag med men det har vart mycket värre än så, men den dränerar mig på energi snabbt och kan förstöra en dag på några minuter. Skulle jag komma ur tröttheten och ångesten så skulle jag kanske kunna ta mig ur detta och bli människa igen. Enligt vad jag forskat i på nätet så finns det hjälp att få om man har turen att träffa en läkare som har intresse att faktiska hjälpa dig. Som sagt ..man borde bli erbjuden denna hjälp i stället för att man själv ska kämpa när det helt enkelt inte går då man långa perioder inte ens orkar ta sig ur sängen eller duscha och helt omöjligt att bet en räkning mm. Hur ska man då orka söka och kämpa för att få hjälp... Med tanke på hur vanligt denna sjukdom har blivid så tycker jag att hjälpen borde år 2010 finnas till handa rätt snabbt i stället för att människor skall köras till botten helt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards