Direktlänk till inlägg 3 december 2010

Denna blogg är bara för mig!

Av adry - 3 december 2010 07:50

Har i dag bestämt att börja blogga igen, den är bara för mig! Har länge tänkt att börja skriva av mig. Har vart utbränd sedan 2000 och lider nu av en djup depression och även kronisk trötthets syndrom. Funderar på att det kanske hjälper att skriva av mig här där ingen bryr sig men att mina tankar kanske blir mer påtagliga om dom skrivs ner. Jag VET att jag inte är (tokig el mentalt handikappad) på något vis, jag är helt enkelt sjuk! Jag är fullt medveten om hur dåligt jag mår men har varken ork eller energi att söka hjälp mer då jag helt enkelt är totalt tömd på energi.Tänker som så att när man åker iväg på en sådan resa som jag och många med mig så behöver man bli erbjuden hjälp pga att man själv helt enkelt inte orkar själv. Men det har visat sig nästan omöjligt, ligger nu här efter tio år av kämpande med sjukdomen och önskar fortfarande hjälp av någon som vet, har intresse och tid för att hjälpa mig ut ur detta elände. Jag har försökt med allt men nu orkar jag bara inte. Jag har tappat mina tio år dom kommer inte igen. Har även åldrats i förtid. Blivit ofrivilligt isolerad på grund av ångest och total brist av energi. Jag har fyra härliga barn (vuxna) som saknat mig i dessa tio år och fortfarande gör det. fem härliga barnbarn som jag mer el mindre missat pga min isolering.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av adry - 6 december 2010 09:03

Jag vill komma ut ur huset, vill träffa någon i dag. Bara tanken att duscha ,klä på mig, sminka mig för att sedan ta sig ut i snön för att sopa fram bilen känns för mycket .... Så antagligen ännu en dag i sängen...Ännu en dag förlorad....När skall li...

Av adry - 4 december 2010 07:20

Dagens första kaffe har nu druckits. Få se vad denna dag bjuder på, hoppas på att den blir bättre än gårdagen. Har sovit relativt gott och det är ett tag sedan. Skulle vara roligt att ta kontakt med någon av döttrarna men jag får se hur energin räcke...

Av adry - 3 december 2010 20:22

Vill verkligen göra något positivt i morgon. Hoppas på att få sova normalt? och ev vakna pigg och på gott humör. Det är vad jag vill vad jag kommer att orka är en helt annan sak................Jag har alla möjligheter jag vet men ändå blir det ingent...

Av adry - 3 december 2010 14:27

Då var det gjort, glömde ju förstås handlar listan...Det gick i panik men lyckades utan att behöva ha ögon kontakt med någon. Bor på en liten ort många vet vem jag är eftersom jag har haft flera företag (därav utbrändheten) Konstigt??? Att någon som ...

Av adry - 3 december 2010 12:08

Klockan är nu 13.08 fredag det ha tagit mig över fem dygn att komma in i duschen och sedan klä mig. Jag har inte handlat på sex dagar så har levt på kaffe (utan) mjölk och pasta med aromat. Nu är nästa projekt att försöka skriva ner  vad jag behöver ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards